Риторичні фігури (антитеза, градація, повторення, риторичне запитання, звернення, порівняння)

 1. Прочитайте і поміркуйте

2. Опрацюйте теоретичний матеріал. Законспектуйте.
3. Прочитайте речення й виконайте завдання.

 1. Відлюблю, відспіваю, відплачу щиро й несміло (І. Павлюк). 2. Душа полів, ти пам’ятаєш стерні? Оцю печаль, покинутість оцю (Л. Костенко). 3. Я музу кличу не такую: веселу, гарну, молодую, — старих нехай брика Пегас (І. Котляревський). 4. То невже ми повинні про це забути? Про мільйони марно загублених душ, знищених тогочасним режимом? Невже повинні мовчати перед дітьми? (О. Науменко). 5. Нехай ще раз усміхнеться серце на чужині, поки ляже в чужу землю, в чужій домовині (Т. Шевченко). 

А. Перепишіть кожне речення з нового рядка, підкресліть граматичні основи. 

Б. Визначте в них тропи й риторичні фігури, запишіть їх наприкінці кожного речення (у дужках). 

4. Пройдіть тестування, перейовши за посиланням  https://vseosvita.ua/test/start/htm760

Домашнє завдання

Прочитайте речення і виконайте завдання.

 Пропало, пройшло, пролетіло, минулося, щезло, спливло, лишень головешками тліло, лишень попелищем цвіло (І. Драч). 7. Мир хатам, війна палацам (Ю. Смолич). 8. Рання пташка росу п’є, а пізня — сльози ллє (Нар. тв.). 9. Серце довго так страждало, я благав у неба ласки. Серце ласки так жадало, я благав у неба ласки, небо ласки не послало (П. Савченко).


А. Перепишіть кожне речення з нового рядка, підкресліть граматичні основи. 

Б. Визначте в них тропи й риторичні фігури, запишіть їх наприкінці кожного речення (у дужках). 



Немає коментарів:

Дописати коментар