ПМ-01-19


Завдання з української літератури для групи ПМ-01-19


18.03.2020. Михайло Коцюбинський. Новела «Intermezzo»Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини.
1.     Дайте письмову відповідь на питання: Чому новела«Intermezzo» — це синтез різних видів мистецтв — музики, живопису, теат­ру?
2.     Пройдіть тестування за змістом новели https://vseosvita.ua/test/start/tdg562

25.03.2020 Повість «Тіні забутих предків». Світ людини у зв’язку зі світом природи.
1. Прочитайте повість.
2. Відеоурок за змістом повісті тут: https://www.youtube.com/watch?v=lXAADpesv7U
3. Аудіокнигу можна послухати тут: https://www.youtube.com/watch?v=Bc6SPHhlmik&t=499s
4. Екранізацію повісті можна переглянути за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=WFnA23i9-Ko
5. Законспектуйте:
Михайло Коцюбинський.     Повість “Тіні забутих предків”
Історія написання повісті.   У 1910 p., повертаючись із лікування в Італії,                                     М. Коцюбинський на декілька днів зупинився в с. Криворівні на Гуцульщині (на запрошення фольклориста Володимира Гнатюка). Повість М. Коцюбинський написав внаслідок глибоких вражень від життя, звичаїв і обрядів, оригінальності мислення і світосприймання карпатських гуцулів.
Тема: зображення життя гуцулів, їхніх звичаїв, побуту, фольклору; показ єдності людини та світу природи.
Ідея: гімн природі, чистоті людських взаємин і почуттів, засудження бездуховного життя, обмеженого дрібними потребами й інтересами.
Проблеми, порушені у творі
– гармонія між людиною та світом природи;
– життя та смерть, добро та зло;
– язичництво та християнство;
– сила кохання та неможливість існування без нього;
– роль праці в житті людей;
– стосунки батьків і дітей.


01.04.2020 Фольклорне тло повісті М Коцюбинського «Тіні забутих предків»
Пошукова робота на одну із тем (презентація або реферат):
1.      «Гуцули. Побут, звичаї, обряди»
2.      «Українська народна демонологія»
08.04.2020 Образи й символи повісті.Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Трагічна доля Іван а й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.
1. Законспектуйте:
Характеристика основних персонажів повісті
Іван Палійчук дуже любив природу, завжди відчував глибокий духовний зв’язок із нею, з чутливою душею.
Іван дуже відданий у коханні: покохавши один раз (Марічку), він не може її забути протягом усього життя.
Марічка Гутенюк – кохана Івана. Добра, ніжна, палка дівчина. Вона щиро віддана лише коханій людині – Івану.
Палагна – дружина Івана. Вульгарна, приземлена, меркантильна жінка. 
Між Іваном та Палагною немає кохання, лише тверезий розрахунок.
Юра – сусід Івана, коханець Палагни, мольфар (чарівник).
Міфічні істоти (запозичені з язичницького фольклору карпатських гуцулів): щезник, нявка, чугайстир.
Екранізація повісті
До сторіччя від дня народження Михайла Коцюбинського повість “Тіні забутих предків” було екранізовано українським режисером вірменського походження Сергієм Параджановим.
2. Виконайте тестові завдання за повістю М Коцюбинського «Тіні забутих предків»   https://vseosvita.ua/test/start/drv237

15.04.2020 Контрольна робота № 3. «Модерна українська проза. Ч. 1»: тестування, розгорнені відповіді на питання.
Виконайте тестові завдання «Модерна українська проза», перейшовши за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/jqz358

22.04.2020  Підсумковий урок. Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури.
Напишіть есе про ваш улюблений твір української літератури або про цікаву книгу, яку ви прочитали під час карантину.


Завдання з української мови для групи ПМ-01-19

18.03.2020. Апостроф
1. Повторіть правила вживання апострофа за підручником § 29, с. 90
2. Перепишіть, замість крапок поставте, де потрібно, апостроф.
 В..язка, В..язьма, чер..вяк, дзв..якнути, зв..язувати, цв..ях, св..ято, б..юро, хлоп..я, бар..єр, Р..єпін, бур..ян, бур..як, Примор..я, мор..я, кур..єр, сер..йозний, узгір..я, пам..ять, Робесп..єр, моркв..яний, м..ясний.
3.   Від поданих слів утворіть прикметники.
Морква, олово, торф, дрова, риба, Різдво, дерево, трава, кров, мавпа, камінь.
3.      Пройдіть тестування «Апостроф» https://vseosvita.ua/test/start/ntg089
25.03.2020 Позначення м’якості приголосних.
1. Повторіть правила вживання знака мякшення за підручником § 30, с. 93.
2. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=5SUnj8BUHvc
3. Виконайте вправи 2,3 на с. 93; вправу 7 с. 96.

26.03.2020 Чергування голосних. Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення
1. Повторіть правила чергування звуків за підручником § 31, с. 97-98.
2. Перегляньте відео про чергування звуків https://www.youtube.com/watch?v=UcXcm_wT3lQ
3. Попрактикуйтеся у виконанні типових тестових завдань ЗНО https://www.youtube.com/watch?v=WfMTNw0M0cQ
4. Виконайте вправи 2,3 на с. 98; вправу 7 с. 100.

1.04.2020  Спрощення приголосних.
1. Повторіть правила спрощенняприголосних за підручником § 32, с. 101-102.
2. Перегляньте відеоурок з теми https://www.youtube.com/watch?v=LOJrcl6Pbjc
3. Повправляйтеся на прикладах тестових завдань ЗНО минулих років  https://www.youtube.com/watch?v=EeOz9GZBQk4
4. Виконайте вправи 2,3 на с. 102; вправу 7 с. 104

08.04.2020 Тренувальні вправи
1. Пройдіть тестування з теми «Чергування приголосних» https://vseosvita.ua/test/start/wmt289
2. Пройдіть тестування з теми «Спрощення приголосних» https://vseosvita.ua/test/start/gtn805

15.04.2020  Підсумковий урок за рік.
Створіть власне висловлення на одну із тем:
1.   1.   Прислів’я мовить: «Моя хата скраю – нічого не знаю».
Дехто вважає, що можна жити, не переймаючись чужими клопотами, суспільними проблемами, а віддавши себе служінню сім’ї, дбаючи про благополуччя своїх близьких і рідних. Багато ж хто переконаний, що повноцінним є життя з турботою про інших.
Як має ставитися до цього людина, прагнучи до щасливого життя?
2.     2. На формування особистості впливає багато чинників.
Дехто впевнений, що особистість формують передусім походження й родинне виховання, сильний вплив чинять на неї також освіта та суспільство. Інші ж твердять, що визначальними в становленні особистості є зусилля самої людини, її здатність до самовдосконалення й повсякчасної внутрішньої роботи над собою.
Які чинники мають переважати у вихованні особистості?
3.   Споконвіків у суспільстві цінували різні людські якості: у тривожні часи – мужність, хоробрість, готовність до ризику, у мирні – працьовитість, виваженість, здатність до компромісів тощо. І нині одні прагнуть романтики, інші – віддають перевагу прагматизму.

А які людські якості найбільше потрібні молоді в сучасному світі?


Немає коментарів:

Дописати коментар